Natalia Szroeder czwartą ambasadorką inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna
lut09

Natalia Szroeder czwartą ambasadorką inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna

Artykuł partnerski  Natalia Szroeder oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna. Wokalistka wspólnie z firmą Rossmann i pozostałymi ambasadorami: Ofelią Igą Krefft, Marcinem Kydryńskim i Arturem Rojkiem będzie promować bardziej ekologiczne postawy i przekonywać, że drobne codzienne wybory każdego z nas – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko. Natalia Szroeder, 27-letnia wokalistka,...

Więcej
Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę
lut15

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą. Katarzyna Popowska została ambasadorką farby do włosów Casting w połowie 2015 roku. Razem z nią do współpracy zaproszono także tancerkę Ilonę Bekier oraz...

Więcej
Małgorzata Rozenek: byłam w szkole baletowej i wiem, co to znaczy mieć surowe mentorki i wymagających nauczycieli
lut10

Małgorzata Rozenek: byłam w szkole baletowej i wiem, co to znaczy mieć surowe mentorki i wymagających nauczycieli

Prezenterka twierdzi, że w programie „Projekt Lady” pomocne okazało się jej doświadczenie związane z nauką baletu, gdzie panują podobne zasady jak w programie. Jak podkreśla ona sama może się także wiele nauczyć od uczestniczek, choćby zaangażowania i pracowitości. Jednocześnie zapewnia, że program, który wiosną zadebiutuje na antenie TVN, będzie wzruszający i będzie skłaniał widzów do refleksji nad swoim postępowaniem wobec bliskich...

Więcej
Gwiazdy nie boją się ubrań z sieciówek
lut09

Gwiazdy nie boją się ubrań z sieciówek

Gwiazdy nie boją się ubrań z sieciówek. Chętnie łączą je z luksusowymi markami Gwiazdy lubią robić zakupy zarówno w luksusowych butikach, jak i popularnych sieciówkach. Magda Steczkowska wie, że w ulubionych sklepach sieciowych zawsze znajdzie coś dla siebie. Olga Borys kupuje tam sezonowe nowości – nie żal jej bowiem, gdy szybko się zniszczą. Anna Dereszowska natomiast lubi łączyć ubrania ekskluzywne z tymi, które kupiła w...

Więcej
Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd
sty25

Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd

Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów. Katarzyna Zielińska uważana jest za jedną z polskich ikon mody....

Więcej
Natalia Siwiec: wybrałam suknię ślubną, ale najchętniej założyłabym dwie
sty19

Natalia Siwiec: wybrałam suknię ślubną, ale najchętniej założyłabym dwie

Natalia Siwiec ma już suknię ślubną. Wciąż nie jest jednak pewna, czy dokonała dobrego wyboru, podobały jej się bowiem aż dwie kreacje. Żałuje też, że w podjęciu decyzji nie pomógł jej Mariusz Raduszewski. Suknię, w której modelka weźmie ślub, Polacy będą mogli zobaczyć w programie „Salon sukien ślubnych”. Natalia Siwiec to jedna z trzech gwiazd, które zdecydowały się wziąć udział w drugim sezonie programu „Salon sukien ślubnych” na...

Więcej