Czy korzystając ze sklepu internetowego można dopasować odpowiednią spódnicę dla kobiety o bardziej krągłych kształtach?

spódnice - sylwetka - kobieta

fot. sklepgaba.pl

Większości z nas zakup ubrania sprawia wielką frajdę. Godzinami możemy chodzić po sklepach i szukać tej jedynej sukienki czy tych boskich butów. Czasami jednak, zalatane i zmęczone nie mamy czasu lub okazji, aby wpuścić się w zakupowy wir.

Większości z nas zakup ubrania sprawia wielką frajdę. Godzinami możemy chodzić po sklepach i szukać tej jedynej sukienki czy tych boskich butów. Czasami jednak, zalatane i zmęczone, nie mamy czasu lub okazji aby wpuścić się w zakupowy wir. Dzięki sklepom internetowym możemy z tej ciężkiej sytuacji wybrnąć bez szwanku. Nasuwa się jednak pewna wątpliwość – wśród puszystych pań, krąży przekonanie, że ich szczuplejszym koleżankom łatwiej jest wspaniały, dobrze dopasowany do sylwetki ciuch upolować na aukcji internetowej. Nic jednak bardziej mylnego – na szczupłym ciele wszystko się przesuwa, ubrania zachowują się czasami w dość nieprzewidywalny sposób. Panie o rubensowskich kształtach mogą bez problemu ubierać się w sklepach internetowych. W niniejszym artykule postaramy się pomóc wam dopasować odpowiednią spódnicę, tak jakbyście przymierzały ją osobiście.

Aby wybrać idealny strój, musisz poznać typ swojej sylwetki!

Najczęściej spotykanym typem sylwetki, zarówno w przypadku kobiet szczupłych, jak i tych o bardziej obfitych kształtach, jest gruszka, zwana inaczej od litery alfabetu – sylwetką typu A. W tym przypadku dodatkowe kilogramy ulokują się przede wszystkim w okolicach bioder i ud, przy czym talia, biust oraz łydki pozostaną szczupłe. Skorygowanie niedoskonałości w przypadku tego typu sylwetki jest dość proste – wybieramy bowiem spódnicę z wysokim stanem, pasem lub szarfą w talii. Wspaniale zaprezentują się kroje ołówkowe lub te w kształcie koła czy trapezu. Warto postawić na ciemniejsze kolory oraz delikatne zwiewne materiały.

Sylwetka typu jabłko, oznaczana literą O odnosi się do kobiet, które mają tendencję do tycia w talii. Mają za to szczupłe uda, niewielkie biodra, cienkie kostki i nadgarstki. W takim przypadku eksponujemy zgrabne nogi oraz tworzymy iluzję talii. Dobrym wyborem będą kreacje z podwyższoną talią, kopertowe oraz szyte z koła. Nie musisz obawiać się kolorów oraz wzorów, a także krótkich, nawet ekstrawaganckich fasonów.

Klepsydra, kryjąca się pod symbolem X, uznawana jest od dawna za idealny typ sylwetki. Jadnak nawet i w tym wypadku pojawiają się mankamenty – najlepsze będą więc kroje retro z rozkloszowanym dołem oraz mocno dopasowane w talii. Optymalna długość sięga od kolan do połowy łydek. Wspaniale będą się również układać spódnice o kroju ołówkowym.

Kolejnym popularnym modelem sylwetki jest tzw. chłopczyca, (symbol litera I). Wśród modelek pożądany, w przypadku kobiet o rubensowskich kształtach niezbyt lubiany typ sylwetki. Charakteryzuje się bowiem brakiem wyraźniej linii bioder i talii – czyli redukcji typowo kobiecych atutów. Tutaj istnieje dowolność w wyborze fasonów i kolorów. Warto jednak zwrócić uwagę na desenie!

– Obfite ramiona występują głównie w typie sylwetek T i Y, w ich przypadku warto postawić na spódnicę w kształcie bombki z kontrafałdami, baskinką czy plisami. Można zaszaleć nawet z większymi wzorami – dodają specjaliści ze outletu Gaba.

Spódnica w rozmiarze XXL – o czym warto pamiętać

Ogólnie rzecz biorąc, wystrzegamy się raczej spódnic mini oraz midi. Najlepiej jest postawić na modele z cienkich, matowych tkanin, które nadadzą figurze lekkości. Również tworzywo imitujące skórę jest dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza w połączeniu z klasycznym modelem litery A. Pracownicy firmy Gaba przypominają również jak ważny jest dobór dodatków do spódnicy – w przypadku pań o masywnych udach i łydkach świetnie sprawdzą się buty na obcasie, które nadadzą sylwetce lekkości i elegancji.

Autor: Beata

Staram się przekazywać ciekawe ale także ważne informacje szczególnie ze świata mody, lifestylu i życia gwiazd.

Podziel się tym artykułem na

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.