Polacy nadal nie doceniają szkła jako materiału dekoracyjnego

Szkło jest niezwykle wdzięcznym, choć niedocenianym przez Polaków materiałem dekoracyjnym. Szklana powierzchnia ładnie odbija światło, zachwyca elegancją i jest niezwykle uniwersalnym dodatkiem do każdego pomieszczenia.

Szkło kojarzy się w Polsce z czasami, kiedy jako towar masowo produkowany w hutach stanowiło jedyny materiał dekoracyjny dostępny na rynku. Dzisiaj jednak szklane dekoracje urzekają klasycznym pięknem i grą świateł odbijających się od gładkiej powierzchni.

– Szkło jest niemal tak wdzięcznym materiałem jak diament. Jest przezroczyste, przepięknie odbija światło – dzienne, sztuczne, a nawet bliki, które powstają pod wpływem słońca. Mnie osobiście bardzo podobają się wazony szklane, bo pokazują łodygi i wodę, drugie życie „kwiatu”, nie tylko koronę, którą wszyscy podziwiają – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Pudlik, projektantka mebli i wnętrz z BB Home Design.

Szklany wazon można udekorować kwiatami, ale także świecami, owocami lub drobnymi kolorowymi przedmiotami. Tak dobrany przedmiot może służyć jako funkcjonalny element wyposażenia domu albo po prostu gadżet rozświetlający wnętrze.

– Szkło jest bardzo wdzięcznym i stosunkowo niedrogim produktem, który możemy dostać w polskich sklepach. Przezroczyste szkło pozwala pięknie wyeksponować to, co się w nim znajduje. Można udekorować je eleganckimi dodatkami w postaci srebrnego czy złotego paska lub napisów w kolorze bieli, przypominającej mrożone szkło – mówi Agnieszka Pudlik.

Projektanci cenią szkło jako uniwersalny materiał, który można dowolnie modyfikować, ozdabiać i zmieniać, za każdym razem nadając przedmiotowi indywidualny charakter.

Źródło: Agencja Informacyjna Newseria Lifestyle/Biznes

Autor: Beata

Staram się przekazywać ciekawe ale także ważne informacje szczególnie ze świata mody, lifestylu i życia gwiazd.

Podziel się tym artykułem na

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.